Facebook Facebook Instagram Youtube

Wydziały


Wydział Obsługi Rady Dzielnicy Bielany
ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa
tel.: (+48) 22 443 47 00 wew. 42 510
fax: (+48) 22 325 44 95
Naczelnik
Agnieszka Nowakowska
Zakres działań:

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Rady Dzielnicy należy w szczególności:

  1. Obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy i jej komisji, obejmująca:
    • udzielanie pomocy Radnym Dzielnicy w sprawowaniu ich mandatu,
    • kierowanie uchwał i stanowisk Rady Dzielnicy zgodnie z właściwością,
    • prowadzenie rejestrów uchwał i stanowisk Rady Dzielnicy,
    • prowadzenie rejestrów interpelacji i wniosków,
    • sporządzanie wykazów Radnych Dzielnicy uprawnionych do otrzymywania diet,
    • przechowywanie oświadczeń majątkowych, złożonych przez Radnych Dzielnicy i przygotowywanie kopii oświadczeń do publikacji,
    • wprowadzanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej, dotyczących funkcjonowania Rady Dzielnicy;
       
  2. Sprawy jednostek niższego rzędu, utworzonych na obszarze Dzielnicy, a w szczególności:
    • obsługa administracyjna i zapewnianie warunków techniczno-materialnych pracy komisji lub innych jednostek wyborczych,
    • wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów do organów jednostek niższego rzędu, utworzonych na obszarze Dzielnicy,
    • prowadzenie i ewidencja wydatków na rzecz jednostek niższego rzędu,
    • organizacja i obsługa spotkań organów jednostek niższego rzędu z Zarządem Dzielnicy,
    • udzielanie pomocy jednostkom niższego rzędu w wypełnianiu ich statutowych zadań,
    • przechowywanie dokumentacji jednostek niższego rzędu, w tym uchwał i sprawozdań,
    • obsługa kancelaryjno-techniczna jednostek niższego rzędu;
  1. Inne sprawy określone w pełnomocnictwach i upoważnieniach udzielonych Członkom Zarządu Dzielnicy bądź pracownikom Wydziału.